Agencja

Agencja Adwertajzing została założona w 2006 roku przez Lecha C. Króla oraz Tomasza Brożynę. Koncept działania firmy miał opierać się o wykorzystanie wieloletniego doświadczenia założycieli oraz struktury podzlecanych pracowników kreatywnych.

Bardzo szybko okazało się, że rosnącej liczby klientów i prac nie sposób jest obsłużyć w oparciu o okazjonalnie budowany zespół. W efekcie Adwertajzing przekształciło się w agencję full service.

Podstawą rozwoju agencji stali się polscy klienci: Bank Millennium, Brief, Clear Channel, Get it (Getionary) oraz Wolters Kluwer Polska. Przełomowym momentem było jednak nawiązanie współpracy z Procter & Gamble CEEMEA. Realizacja skutecznej kampanii reklamowej dla Gillette CEEMEA zaowocowało dalszymi pracami na rzecz marek Braun oraz Duracell, zarówno w regionie CEEMEA jak też we współpracy z lokalnym oddziałem Procter & Gamble.

Aktualnie Adwertajzing poszukuje klientów, dla których najważniejszą zaletą reklam jest ich skuteczność.