Portfolio
Gillette
Blue II Excell Maximum
Dzień Piotra

Produkcja zrealizowana została we współpracy z ITI Film Studio, animację 3D wykonało Platige Image, a oprawę dźwiękową studio Genetix. Spot reżyserował Tomasz Olencki.


Celem kampanii było przekonanie potencjalnych użytkowników, że nowa maszynka do golenia Gillette Blue II Excell pozwoli im lepiej się czuć przez cały dzień; wygląd przekłada się na samopoczucie.

Spot „Piotr’s day” miał być pierwszą w historii marki Gillette polską reklamą w formacie testimonialu. Z tego powodu konieczne było dostosowanie głównego bohatera reklamy do „wschodnioeuropejskiej” charakterystyki. Amerykański pierwowzór – męski, dynamiczny, zwycięzca – doskonale sprawdza się w reklamach portretujących znane gwiazdy, ale transponowany na „polskiego sąsiada” wydałby się nienaturalny i pretensjonalny. Efektywność reklamy sprawiła, że była ona emitowana przez 2 lata w kilkunastu krajach. W międzyczasie została adaptowana do nowego rodzaju maszynki.

Realizacja spotu wymagała również stworzenia demonstracji produktu. Do tego celu wykorzystano grafikę komputerową.



Reklama telewizyjna uzupełniona została o projekt materiałów POS.