Portfolio
Duracell
Baterie alkaliczne
Promocja muzyczna



Jaka jest Twoja podróż marzeń? Malediwy? Seszele? Sydney? A może Uzbekistan? A muzyka? Na jaki koncert chciałbyś wyjechać? Metallica, The Rolling Stones czy może Bruce Springsteen?

Gdy polski oddział Procter & Gamble poprosił nas o opracowanie koncepcji promocji muzycznej dla marki Duracell, zaczęliśmy się zastanawiać, jak połączyć pragnienie podróży w konkretne miejsce z indywidualnymi gustami muzycznymi konsumentów...

Wymyślona przez Adwertajzing logistyka promocji opierała się na umieszczeniu w serwisie internetowym promocji listy kilkudziesięciu koncertów, które odbywać się będą w kilkuset miastach. Zwycięzca ma prawo wyboru dowolnego koncertu w dowolnym mieście. Aby dodatkowo zachęcić potencjalnych uczestników, lista koncertów była systematycznie uzupełniana w czasie trwania promocji.

Logistyka projektu nie należała do najłatwiejszych, jednak osiągnięte rezultaty spełniły oczekiwania Procter & Gamble do tego stopnia, iż promocja została powtórzona w 2008 roku – tym razem dla Państwa rejonu bałkańskiego.